کد خبر: ۱۱۱۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 13 July 2023

در دنیای برنامه نویسی، شبکه سازی و ارتباط موثر بین برنامه نویسان برای رشد و نوآوری بسیار مهم است. آکادمی کدیاد، یک موسسه آموزش برنامه نویسی آنلاین، اخیرا سمیناری پیشگامانه را با هدف تسهیل شبکه سازی و ارتباط بین برنامه نویسان در سالن پیامبر دانشگاه اصفهان برگزار کرده است.

این رویداد به موضوعات مورد بحث اخیر، از جمله آینده و درآمد برنامه نویسی، هوش مصنوعی، بلاک چین، فرصت های فریلنسینگ، آینده واقعیت افزوده (AR) واقعیت مجازی (VR) ، فرصت های جذاب برای توسعه دهندگان در کشورهای عربی و چت بات ها پرداخت. این سمینار که با همکاری چندین مجموعه برنامه نویسی برجسته کشور برگزار شد، جامعه متنوعی از برنامه نویسان را گرد هم آورد و ارتباطات ارزشمندی را ایجاد کرد.

یکی از اتفاقات جنجالی در سمینار dev talk، علاقه شرکت کنندگان به شبکه سازی با یکدیگر بود. بعد از اتمام این سمینار، گروه های بسیاری بصورت خودجوش توسط شرکت کنندگان برای همکاری تشکیل شده بود که اتفاقات بی نظیری را رقم خواهد زد. شما هم با شرکت در سمینار های بعدی می توانید با دیگر شرکت کنندگان تعامل داشته و تیمی قدرتمند برای پروژه های خود تشکیل دهید.

برای ورود به این حوزه کافی است تا در سایت رسمی این مجموعه آموزش رایگان برنامه نویسی ثبت نام کنید. همچنین می توانید اینستاگرام، تلگرام یا توییتر این مجموعه به اسم codeyad را دنبال کنید تا از سمینار های بعدی نیز باخبر شوید.

سمینار dev talk آکادمی برنامه نویسی کدیاد 

آینده و درآمد برنامه نویسی

سمینار با صحبت در مورد آینده برنامه نویسی و فناوری های نوظهور در حال تحول که چشم انداز برنامه نویسی را برای سال های آینده شکل خواهد داد، آغاز شد. شرکت کنندگان بینش های ارزشمندی در مورد اهمیت پیشرفت سریع و جا نمادن از قطار پرسرعت تکنولوژی به دست آوردند. موضوع درآمد برنامه نویسی در مرکز توجه قرار گرفت. این سمینار فرصت ‌های شغلی جدید و همچنین بازار پررونق فریلنسری را مورد بررسی قرار داد و به شرکت ‌کنندگان استراتژی‌ و راه ‌هایی را برای پیشرفت در این چشم‌ انداز پویا ارائه کرد.

روش های درآمد زایی از طریق فریلنسری به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت و شرکت کنندگان را به دانش و ابزار هایی مجهز کرد تا بتوانند با قدرت بیشتر در این بازار رقابتی قدم بگذارند. کارشناسان نکات ارزشمندی را در مورد ساخت برند های شخصی، استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی و جذب مشتریان پردرآمد به اشتراک گذاشتند.

استقبال از هوش مصنوعی و بلاک چین و شاخه های آن

این سمینار همچنین به حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین پرداخت و پتانسیل عظیم آن ها را در ایجاد تحول در زندگی توسعه دهندگان نشان داد. در رابطه با از دست رفتن شغل برنامه نویسان توسط هوش مصنوعی نیز صحبت شد و خیال همه از اینکه هوش مصنوعی قرار نیست آن ها را بیکار کند راحت گردید. بعلاوه، آکادمی کدیاد از دوره ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود رونمایی کرد. این دوره آموزشی می تواند کمک زیادی به عزیزانی که قصد ورود به این حوزه را دارند کند.

آینده واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) توجه شرکت ‌کنندگان را به خود جلب کرد و نگاهی اجمالی به تجربه ‌های همه جانبه ‌ای که در انتظار هستند ارائه کرد. شرکت کنندگان برنامه های متنوع واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در صنایعی مانند بازی، آموزش و ... کشف کردند که بر اهمیت پذیرش این فناوری ها برای باقی ماندن در چشم انداز برنامه نویسی تاکید کرد.

فرصت ‌های درآمدزایی در کشورهای عربی

در سمینار dev talk همچنین به فرصت های بسیار عالی درآمدزایی در کشورهای عربی اشاره شد. برخی برنامه نویسان خوش نام ایرانی، راه های ورود به این مسیر را با شرکت کنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. امروزه در کشور های عربی حوزه خلیج فارس، سرمایه گذاری های بزرگی روی پروژه و استارتاپ های ایرانی انجام می گیرد که می تواند زندگی شما را متحول کند. اگر هنوز وارد دنیای برنامه نویسی نشده اید، می توانید با دوره های صفر تا صد آموزش برنامه نویسی آکادمی کدیاد شروع به راه اندازی استارتاپ خود کنید و این فرصت های سرمایه گذاری را از دست ندهید.

ظهور Chatbot ها

موضوع نهایی بحث حول محور ظهور ربات‌ های گفتگو یا Chatbot ها و تأثیر متحول کننده آن ها بر تجربه مکالمات کاربران بود. به کلی در رابطه با توسعه چت بات ها در پلتفرم های مختلف و تاثیر آن ها در افزایش تعاملات کاربران با سایت صحبت شد. شاید دیده باشید که در برخی وبسایت ها از چت بات ها بعنوان پشتیبانی آنلاین استفاده می شود. این موضوع می تواند در تسریع پاسخگویی و فرآیند خریداری محصول و همچنین کم کردن هزینه های آن پلتفرم نقش بسزایی داشته باشد.

سمینار dev talk آکادمی برنامه نویسی کدیاد 

آکادمی کدیاد

آکادمی کدیاد از مجموعه های نوظهور در دنیای آموزش برنامه نویسی است که دو سال پیش بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در همین زمان کم توانست بیش از 50 دوره آموزشی را توسط بیش از 50 مدرس ایجاد کند. لازم به ذکر است که هدف آکادمی کدیاد، فروش پکیج و دوره های آموزشی نبوده و نخواهد بود. به همین دلیل بسیاری از دوره ها بصورت کاملا رایگان یا با مبلغی ناچیز در اختیار شما عزیران قرار گرفته است.

در وبسایت رسمی این آکادمی به آدرس codeyad.com شما می توانید آموزش رایگان برنامه نویسی را تجربه کنید. بله! شما بدون هیچ هزینه ای می توانید دوره های جامعی نظیر پایتون، Java، جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت، HTML و CSS، فلاتر، ++C، دارت، #C و PHP ،Node.js ،React ،jQuery و بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر را از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید. پس اگر قصد ورود به دنیای بی انتهای برنامه نویسی را دارید آکادمی آموزش برنامه نویسی کدیاد می تواند فضای مناسبی را برای شما فراهم کند.

سمینار dev talk آکادمی برنامه نویسی کدیاد 

چرا شبکه سازی؟

شاید بپرسید که آکادمی کدیاد چرا به دنبال شبکه سازی است و چه سودی از هزینه کردن در این راه کسب می کند؟ این مجموعه همواره به دنبال پیدا کردن برنامه نویسان حرفه ای و جذب آن ها در تیم کدیاد بوده و هست. تیم کدیاد پروژه های زیادی را چه در ایران و چه در خارج از کشور انجام می دهد و برای اینکار به برنامه نویسان کار بلدی نیاز دارد که از این طریق جذب می شوند. شاید برای شما هم جالب باشد که بسیاری از برنامه نویسانی که جذب این آکادمی شده اند، با دوره های آموزشی تولید شده توسط خود کدیاد مهارت لازم را کسب کرده اند که کیفیت این دوره ها را اثبات می کند.

این سمینار جزو اولین همایش های برنامه نویسی کشور بود. این شروع ماجرا بود و قطعا در آینده سمینار های بهتر و کامل تری در سراسر ایران توسط آکادمی کدیاد برگزار خواهد شد. با بسته شدن پرده های این سمینار پیشگامانه، شرکت کنندگان با بینشی جدید، ارتباطاتی ارزشمند، و هدف های پخته تری سالن را ترک کردند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار